Zapytanie o wycenę

Nowy koszyk 0 PLN

Reklamacje, zwroty, serwis
Data publikacji:

Zakupiłeś u nas towar i nie spełnia on Twoich oczekiwań? Podpowiadamy, w jaki sposób możesz go zwrócić, złożyć reklamację lub zgłosić urządzenie do naprawy serwisowej, aby przebiegła ona w sposób sprawny z dbałością o Twoje dobro. Opiszemy 2 przypadki: zakup on-line na www.alarmysklep.pl oraz zakup stacjonarny w naszej siedzibie w Radomiu przy ul. Chorzowskiej 13a. Postępuj według naszej instrukcji, a te działania będą dla Ciebie bezproblemowe.

Co należy zrobić by zwrócić towar, złożyć
reklamację czy zgłosić naprawę serwisową?

 

Zakupy on-line na www.alarmysklep.pl

1. Zwrot towaru / Reklamacja

W przypadku towaru zakupionego na www.alarmysklep.pl przez zalogowanych kontrahentów ścieżka zgłoszenia zwrotu towaru lub reklamacji jest dla nich bardzo wygodna. Wystarczy, że zalogujesz się do naszego e-Sklepu i przejdziesz do Strefy Klienta. Po lewej stronie znajdziesz zakładkę Reklamacje/Zwroty. Na tej podstronie zobaczysz Reklamacje/Zwroty w trakcie realizacji oraz archiwalne już zrealizowane. Jeśli chcesz dopiero zgłosić nową reklamację lub zwrot, kliknij w listę zamówień. Wybierz zamówienie, w którym znajduje się towar, który chcesz zgłosić. Odszukaj interesującą Cię pozycję na liście i po lewej stronie w wierszu będziesz miał dwa odnośniki: Reklamuj i Zwróć. Wypełnij pola formularza zgodnie z instrukcją. Jako potwierdzenie otrzymasz wiadomość e-mail. Uwaga! Prosimy o wydrukowanie tej wiadomości i dołączenie do przesyłki.

Masz również mozliwośc zgłosić reklamację lub zwrot towaru wypełniając protokół do wydruku i umieszczając go wewnątrz przesyłki:

  • Protokół zwrotu, do pobrania TUTAJ
  • Protokół reklamacji, do pobrania TUTAJ

Procedury rozpatrzenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz reklamacji opisane są w naszym regulaminie. Informujemy, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przysługuje Konsumentowi oraz Jednoosobowemu Przedsiębiorcy, ale tylko w przypadku, gdy umowa, jaką zawierał ze Sprzedawcą, nie miała zawodowego charakteru, czyli nie dotyczyła bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa Jednoosobowy Przedsiębiorca.

Pozostałych Klientów prosimy o kontakt z Opiekunem Handlowym w celu omówienia szczegółów zwrotu.

 

2. Naprawa serwisowa

W przypadku zgłoszenia serwisowego towaru zakupionego na www.alarmysklep.pl należy uzgodnić je z Działem Handlowym, następnie wypełnić protokół zgłoszenia serwisowego oraz przesłać przesyłkę na koszt Zgłaszającego lub dostarczyć ją osobiście. W przeciwnym wypadku przesyłka nie zostanie odebrana przez Dostawcę. Uwaga! Konieczne jest dołączenie do przesyłki wypełnionego Protokołu zgłoszenia serwisowej, który można pobrać TUTAJ

 

Zakupy stacjonarne w siedzibie naszej firmy lub elektronicznie drogą mailową czy telefonicznie przez kontakt z Działem Handlowym

1. Zwrot towaru

Informujemy, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przysługuje Konsumentowi oraz Jednoosobowemu Przedsiębiorcy, ale tylko w przypadku, gdy umowa, jaką zawierał ze Sprzedawcą, nie miała zawodowego charakteru, czyli nie dotyczyła bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa Jednoosobowy Przedsiębiorca.

Pozostałych Klientów prosimy o kontakt z Opiekunem Handlowym w celu omówienia szczegółów zwrotu. Po akceptacji zwrotu towaru przez Dział Handlowy konieczne jest dołączenie do każdej przesyłki Protokołu zwrotu, który dostępny jest TUTAJ.

 

2. Reklamacja

Zgłoszenie reklamacyjne w przypadku zamówienia w naszej siedzibie lub elektronicznie za pomocą kontaktu z Działem Handlowym możliwe jest poprzez wypełnienie Protokołu reklamacji, który dostępny jest TUTAJ. Uwaga! Prosimy o dołączenie do przesyłki Protokołu reklamacji.

Procedura rozpatrzenia reklamacji opisana jest w naszym regulaminie.

 

3. Naprawa serwisowa

W przypadku zgłoszenia serwisowego towaru zakupionego stacjonarnie w naszej siedzibie w Radomiu przy ul. Chorzowskiej 13a lub elektronicznie za pomocą kontaktu e-mailowego lub telefonicznego należy uzgodnić z Działem Handlowym oraz wysłać przesyłkę na koszt Zgłaszającego lub dostarczyć ją osobiście. W przeciwnym wypadku przesyłka nie zostanie odebrana przez Dostawcę. Uwaga! Konieczne jest dołączenie do przesyłki wypełnionego Protokołu naprawy serwisowej, który można pobrać TUTAJ