Reklamacja, zwrot, naprawa serwisowa
Zakupiłeś u nas towar i nie spełnia on Twoich oczekiwań? Podpowiadamy, w jaki sposób możesz go zwrócić, złożyć reklamację lub zgłosić urządzenie do naprawy serwisowej, aby przebiegła ona w sposób sprawny z dbałością o Twoje dobro. Opiszemy dwa przypadki: zakup on-line na www.alarmysklep.pl oraz zakup stacjonarny w naszej siedzibie w Radomiu przy ul. Chorzowskiej 13a. Postępuj według naszej instrukcji, a te działania będą dla Ciebie bezproblemowe.
Co należy zrobić by zwrócić towar, złożyć reklamację czy zgłosić naprawę serwisową?
I. Zakupy on-line na www.alarmysklep.pl
1. Zwrot towaru / Reklamacja
W przypadku towaru zakupionego na www.alarmysklep.pl przez zalogowanych kontrahentów ścieżka zgłoszenia zwrotu towaru lub reklamacji jest bardzo wygodna.
- Wystarczy, że zalogujesz się do naszego e-Sklepu i przejdziesz do Strefy Klienta.
- Po lewej stronie znajdziesz zakładkę Reklamacje/Zwroty.
- Na tej podstronie zobaczysz Reklamacje/Zwroty w trakcie realizacji oraz archiwalne już zrealizowane.
- Jeśli chcesz dopiero zgłosić nową reklamację lub zwrot, kliknij w listę zamówień.
- Wybierz zamówienie, w którym znajduje się towar, który chcesz zgłosić.
- Odszukaj interesującą Cię pozycję na liście i po lewej stronie w wierszu będziesz miał dwa odnośniki: Reklamuj i Zwróć.
- Wypełnij pola formularza zgodnie z instrukcją.
- Jako potwierdzenie otrzymasz wiadomość e-mail.
- Uwaga! Prosimy o wydrukowanie tej wiadomości i dołączenie do przesyłki.
Masz również możliwość zgłosić reklamację lub zwrot towaru wypełniając protokół do wydruku i umieszczając go wewnątrz przesyłki:
Procedury rozpatrzenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz reklamacji opisane są w naszym regulaminie. Informujemy, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przysługuje Konsumentowi oraz Jednoosobowemu Przedsiębiorcy, ale tylko w przypadku, gdy umowa, jaką zawierał ze Sprzedawcą, nie miała zawodowego charakteru, czyli nie dotyczyła bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa Jednoosobowy Przedsiębiorca.
Pozostałych Klientów prosimy o kontakt z opiekunem handlowym w celu omówienia szczegółów zwrotu.
2. Naprawa serwisowa
W przypadku zgłoszenia serwisowego towaru zakupionego na www.alarmysklep.pl należy po uzgodnieniu z opiekunem handlowym, wypełnić protokół zgłoszenia serwisowego oraz przesłać przesyłkę na koszt Zgłaszającego lub dostarczyć ją osobiście. W przeciwnym wypadku przesyłka nie zostanie odebrana przez Dostawcę. Uwaga! Konieczne jest dołączenie do przesyłki wypełnionego Protokołu zgłoszenia serwisowej, który można pobrać TUTAJ
II. Zakupy stacjonarne bezpośrednio u opiekuna handlowego
1. Zwrot towaru
Informujemy, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przysługuje Konsumentowi oraz Jednoosobowemu Przedsiębiorcy, ale tylko w przypadku, gdy umowa, jaką zawierał ze Sprzedawcą, nie miała zawodowego charakteru, czyli nie dotyczyła bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa Jednoosobowy Przedsiębiorca.
Pozostałych Klientów prosimy o kontakt z opiekunem handlowym w celu omówienia szczegółów zwrotu. Po akceptacji zwrotu towaru przez Dział Handlowy konieczne jest dołączenie do każdej przesyłki Protokołu zwrotu, który dostępny jest TUTAJ.
2. Reklamacja
Zgłoszenie reklamacyjne w przypadku zamówienia w naszej siedzibie lub elektronicznie za pomocą kontaktu z opiekunem handlowym możliwe jest poprzez wypełnienie Protokołu reklamacji, który dostępny jest TUTAJ. Uwaga! Prosimy o dołączenie do przesyłki Protokołu reklamacji.
Procedura rozpatrzenia reklamacji opisana jest w naszym regulaminie.
3. Naprawa serwisowa
W przypadku zgłoszenia serwisowego towaru zakupionego stacjonarnie w naszej siedzibie w Radomiu przy ul. Chorzowskiej 13a lub elektronicznie za pomocą kontaktu e-mailowego lub telefonicznego należy uzgodnić z opiekunem handlowym oraz wysłać przesyłkę na koszt Zgłaszającego lub dostarczyć ją osobiście. W przeciwnym wypadku przesyłka nie zostanie odebrana przez Dostawcę. Uwaga! Konieczne jest dołączenie do przesyłki wypełnionego Protokołu naprawy serwisowej, który można pobrać TUTAJ