Zarejestruj się! Mega Rabaty tylko B2B. Rejestracja lub Logowanie

Zapytanie o wycenę

Nowy koszyk 0

Reklamacja, zwrot, naprawa serwisowa

Zakupiłeś u nas towar i nie spełnia on Twoich oczekiwań? Podpowiadamy, w jaki sposób możesz go zwrócić, złożyć reklamację lub zgłosić urządzenie do naprawy serwisowej, aby przebiegła ona w sposób sprawny z dbałością o Twoje dobro. Opiszemy dwa przypadki: zakup on-line na www.alarmysklep.pl oraz zakup stacjonarny w naszej siedzibie w Radomiu przy ul. Chorzowskiej 13a. Postępuj według naszej instrukcji, a te działania będą dla Ciebie bezproblemowe.

 

Co należy zrobić by zwrócić towar, złożyć reklamację czy zgłosić naprawę serwisową?

 

 

I. Zakupy on-line na www.alarmysklep.pl

1. Zwrot towaru / Reklamacja

W przypadku towaru zakupionego na www.alarmysklep.pl przez zalogowanych kontrahentów ścieżka zgłoszenia zwrotu towaru lub reklamacji jest bardzo wygodna.

  • Wystarczy, że zalogujesz się do naszego e-Sklepu i przejdziesz do Strefy Klienta.
  • Po lewej stronie znajdziesz zakładkę Reklamacje/Zwroty.
  • Na tej podstronie zobaczysz Reklamacje/Zwroty w trakcie realizacji oraz archiwalne już zrealizowane.
  • Jeśli chcesz dopiero zgłosić nową reklamację lub zwrot, kliknij w listę zamówień.
  • Wybierz zamówienie, w którym znajduje się towar, który chcesz zgłosić.
  • Odszukaj interesującą Cię pozycję na liście i po lewej stronie w wierszu będziesz miał dwa odnośniki: Reklamuj i Zwróć.
  • Wypełnij pola formularza zgodnie z instrukcją.
  • Jako potwierdzenie otrzymasz wiadomość e-mail.
  • Uwaga! Prosimy o wydrukowanie tej wiadomości i dołączenie do przesyłki.

 

Masz również możliwość zgłosić reklamację lub zwrot towaru wypełniając protokół do wydruku i umieszczając go wewnątrz przesyłki:

  • Protokół zwrotu, do pobrania TUTAJ
  • Protokół reklamacji, do pobrania TUTAJ

Procedury rozpatrzenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz reklamacji opisane są w naszym regulaminie. Informujemy, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przysługuje Konsumentowi oraz Jednoosobowemu Przedsiębiorcy, ale tylko w przypadku, gdy umowa, jaką zawierał ze Sprzedawcą, nie miała zawodowego charakteru, czyli nie dotyczyła bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa Jednoosobowy Przedsiębiorca.

Pozostałych Klientów prosimy o kontakt z opiekunem handlowym w celu omówienia szczegółów zwrotu.

 

2. Naprawa serwisowa

W przypadku zgłoszenia serwisowego towaru zakupionego na www.alarmysklep.pl należy po uzgodnieniu z opiekunem handlowym, wypełnić protokół zgłoszenia serwisowego oraz przesłać przesyłkę na koszt Zgłaszającego lub dostarczyć ją osobiście. W przeciwnym wypadku przesyłka nie zostanie odebrana przez Dostawcę. Uwaga! Konieczne jest dołączenie do przesyłki wypełnionego Protokołu zgłoszenia serwisowej, który można pobrać TUTAJ

 

 

 

II. Zakupy stacjonarne bezpośrednio u opiekuna handlowego

1. Zwrot towaru

Informujemy, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przysługuje Konsumentowi oraz Jednoosobowemu Przedsiębiorcy, ale tylko w przypadku, gdy umowa, jaką zawierał ze Sprzedawcą, nie miała zawodowego charakteru, czyli nie dotyczyła bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa Jednoosobowy Przedsiębiorca.

Pozostałych Klientów prosimy o kontakt z opiekunem handlowym w celu omówienia szczegółów zwrotu. Po akceptacji zwrotu towaru przez Dział Handlowy konieczne jest dołączenie do każdej przesyłki Protokołu zwrotu, który dostępny jest TUTAJ.

 

2. Reklamacja

Zgłoszenie reklamacyjne w przypadku zamówienia w naszej siedzibie lub elektronicznie za pomocą kontaktu z opiekunem handlowym możliwe jest poprzez wypełnienie Protokołu reklamacji, który dostępny jest TUTAJ. Uwaga! Prosimy o dołączenie do przesyłki Protokołu reklamacji.

Procedura rozpatrzenia reklamacji opisana jest w naszym regulaminie.

 

3. Naprawa serwisowa

W przypadku zgłoszenia serwisowego towaru zakupionego stacjonarnie w naszej siedzibie w Radomiu przy ul. Chorzowskiej 13a lub elektronicznie za pomocą kontaktu e-mailowego lub telefonicznego należy uzgodnić z opiekunem handlowym oraz wysłać przesyłkę na koszt Zgłaszającego lub dostarczyć ją osobiście. W przeciwnym wypadku przesyłka nie zostanie odebrana przez Dostawcę. Uwaga! Konieczne jest dołączenie do przesyłki wypełnionego Protokołu naprawy serwisowej, który można pobrać TUTAJ

 

Gazele Biznesu
Jesteśmy w rankingu
Rzetelna Firma
Na rynku zabezpieczeń od 30 lat
Przelewy online
Proste i szybkie płatności
Prokonsumencki
Ochrona kupującego
+48 48 3 400 603
Kontakt z działem dystrybucji