Płatność
W naszym sklepie internetowym www.alarmysklep.pl masz 4 różne możliwości płatności za zamówiony towar, które możesz wybrać w momencie składania zamówienia.
- Przelewy24 - szybkie płatności online: forma płatności elektronicznej obsługiwana przez Przelewy24 realizujące płatności internetowe. W ramach tego typu płatności można dokonać płatności przelewem elektronicznym. Termin płatności do 3 dni. Po tym czasie jeśli nie otrzymamy potwierdzenia, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
- Przelew tradycyjny - po samodzielnym zalogowaniu się do banku internetowego, wizycie w placówce banku lub na poczcie następuje przelew na konto bankowe sklepu. Po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Interfach 2, zamówienie zostanie przyjęte do realizacji. W tytule przelewu należy umieścić numer zamówienia. Termin płatności to 3 dni. Po tym czasie jeśli przelew nie zostanie zaksięgowany, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Bank Pekao S.A.
INTERFACH 2 Magierek I Osowscy Spółka jawna, ul.Chorzowska 13a, 26-600 Radom,
NIP: 7960083709, REGON: 670660648
Numer konta: 85 1240 1789 1111 0000 0777 2669
- Za pobraniem - zapłata gotówką przy odbiorze kurierowi firmy DPD w momencie odbioru towaru.
- Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze - w naszej centrali firmy Interfach 2 w Radomiu przy ul. Chorzowskiej 13a, po wcześniejszej konsultacji telefonicznej 48 3400 603 lub przez e-mail alarmysklep@alarmysklep.pl, jak również poprzez kontakt z opiekunem handlowym i uzyskania naszej akceptacji.
Procedura zwrotu, reklamacji czy naprawy serwisowej jest opisana na osobnej podstronie. Link znajduje się tutaj.